بهار 1401 - شماره 2
-
مؤلف : محسنی مخسری، حسن ؛
(11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتنیروی انسانیسازمانرفتار سازمانیمدیریت پروژه
-
كاتب مسؤول : فیض رفیعیان، الناز ؛ مؤلف : قمی، نیوشا ؛
(18 صفحة - من 12 إلی 29 )
-
كاتب مسؤول : احمداشرفی، امیر ؛ مؤلف : هوشیاری، رضا ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
(16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیزیرساخت فناوریهوش تجاری
-
كاتب مسؤول : خودآموز، زینت ؛ مؤلف : احمدیان، محمدرضا ؛
(12 صفحة - من 46 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیکارت امتیازی متوازنعملکرد سازمانی
-
كاتب مسؤول : شهبازی، سعید ؛ مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛
(8 صفحة - من 58 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیسازمانمنابع انسانیسیستم های اطلاعات منابع انسانی
-
كاتب مسؤول : نظامی، سیاوش ؛ مؤلف : دیلمی، زهرا ؛ یارمحمدی، علی ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشآموزش ضمن خدمتچابکی سازمان
-
كاتب مسؤول : توکلی، غلامرضا ؛ مؤلف : زمانی مزده، مهدی ؛
(27 صفحة - من 83 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:آمادگیبهرهوری منابع انسانیانقلاب صنعتی چهارمفناوریهای نوظهورنظریه قابلیت پویاصنعت 4.0
-
كاتب مسؤول : دهیری، شیدا ؛ مؤلف : رفعتی، محمدامین ؛
(14 صفحة - من 110 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:صنعتسازمانکایزنبهره وری سازمانی
-
كاتب مسؤول : عمراهی کادیجانی، صونا ؛ مؤلف : رفیع زاده، امین ؛ پردل چیککلو، ستار ؛ گرامی، امیر ؛
(16 صفحة - من 124 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرقابت پذیریبرون سپاریدارایی های نامشهودصلاحیت تولیدزنجیره های تامین جهانی
-
كاتب مسؤول : منعم درآباد، طاهره ؛ مؤلف : دی دره خمسه مطلق، محمد ؛ شیروانی هرندی، کیمیا ؛ پارسایی مطلق، سپیده ؛ قاسمی، علی ؛
(16 صفحة - من 140 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریعملکرد سازمانایزوایزو9000
-
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمدحسین ؛
(18 صفحة - من 156 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرف کنندهتبلیغات مشترکقصد خرید برند میزباندرجه اهمیت تبلیغات مشترک
-
كاتب مسؤول : گنجعلی خانی، علی ؛ مؤلف : همتیان، هادی ؛
(6 صفحة - من 174 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنمدیریت منابع انسانیشبکههای اجتماعی
-
مؤلف : مقرب، علی ؛ رضازاده، وحید ؛ امیری، سعید ؛ جوادی، کوثر ؛
(14 صفحة - من 180 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعکیفیترضایت مشتریانمحیط رقابتی
-
كاتب مسؤول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ مؤلف : کردی، مراد ؛
(14 صفحة - من 194 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:بعد اقتصادیتصویر شرکتبعد حقوقیارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانبعد اخلاقی و بعد بشردوستانهرابطه بلندمدت مشتری با شرکت
-
مؤلف : طالشی، فاطمه ؛
(17 صفحة - من 208 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانعملکرد فردیمشتری مداریمربیگریتاثیر
-
كاتب مسؤول : فتاحی، کسری ؛ مؤلف : ادائی، حانیه ؛
(20 صفحة - من 225 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
كاتب مسؤول : شیروانی هرندی، کیمیا ؛ مؤلف : اسماعیلیان، ساناز ؛
(18 صفحة - من 245 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمهارتهای ارتباطیایران خودروقدرت ارتباطات
-
كاتب مسؤول : کدخدائی، محسن ؛ مؤلف : جعفری، مریم ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(16 صفحة - من 263 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:برنامه های آموزشیعملکرد سازمانیدوره های آموزش ضمن خدمت
-
مؤلف : هنرمند، محمدحسین ؛
(13 صفحة - من 279 إلی 291 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت نوآوریعملکرد نوآوریشبکه ی اجتماعی آنلاین
-
كاتب مسؤول : موحدی، مصطفی ؛ مؤلف : ماندگار، سرور ؛ بحیرایی، فرزانه ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(19 صفحة - من 292 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیدوره های آموزش ضمن خدمتبازاریابی کارآفرینانه
-
مؤلف : مقسم، مهرداد ؛
(23 صفحة - من 311 إلی 333 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیبهره وریتولید نابخطاناپذیرسازیعیوب صفرکنترل کیفیت صفر