کلمة المفتاح نگرش مصرف کننده / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مسعودی پور، سعید ؛ مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسنگرش مصرف کنندهدینداریمصرف کننده مسلمانقصدخرید
-
2.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
3.
مؤلف : دیرین، نرگس ؛ زارعی، قاسم ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیرفتار مصرفکنندهحمایت اطلاعاتینگرش مصرف کنندهجوامع برند آنلاین
-
4.
مؤلف : معتمدنیا، نسیم ؛ جمالی، احسان ؛ جوکار، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حسینی، میرزاحسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1402 - شماره 75 ، ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 31 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تاییدکنندگان مشهوراثر تعاملی داخلی سازینگرش مصرف کننده.شناسایی منابع
-
5.
مؤلف : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 51 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکسمصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : توکلی، محدثه ؛ مؤلف : کرباسی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه حلال»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 4 (8 صفحة - من 26 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به پرداختنگرش مصرفکنندهنشان طیبارزش ویژه نشان
-
7.
مؤلف : عشوری، فاطمه ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 ، A+ (Azad University (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرفکنندهحملونقل ریلیرویکرد ناهماهنگی شناختی
-
8.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (18 صفحة - من 156 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرف کنندهتبلیغات مشترکقصد خرید برند میزباندرجه اهمیت تبلیغات مشترک
-
9.
مؤلف : حسینی بیدختی، مریم ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛ بهپور، الهام ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (15 صفحة - من 494 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:فرانوگراییرفتار مصرف کنندهبرند لوکسنگرش مصرف کننده
-
10.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : آروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1400 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرفکنندهارزش ادراک شده سبزقصدخرید سبزمحصولات سبزمصرفکننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)