کلمة المفتاح Brand performance / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ عینی دلیجانی، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (15 صفحة - من 123 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیرفتار مصرف کنندهتصویر برندبرندسازیعملکرد برندوفاداری برندمشتریبانکمشتریان
-
12.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاومنفرد، امیررضا ؛ كاتب مسؤول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1400 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندصنعت هتل داریشهرت برندامضای برند
-
13.
مؤلف : فاریابی، نگار ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز 1400، سال دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 105 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندگرایش کارافرینیگرایش تعاملیقابلیت استخراجیقابلیت اکتشافیشهرت برند.
-
14.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : شیروانی مقدم، سپیده ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشخصیت برندوفاداری به برندعملکرد برندهتلهای 5 ستاره مشهد
-
15.
مؤلف : عبدالمنافی، سعید ؛ نجیب زاده، عنایت اله ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ پورعیسی، منا ؛ امیری، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1400- شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 91 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهعملکرد برندقابلیت بازاریابیبازارعملکردکشاورزیبازاریابیشرکتهای تعاونی کشاورزیبرند گراییمدیران
-
16.
مؤلف : افرند خلیل آباد، مجتبی ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ کامبیز، شاهرودی ؛ كاتب مسؤول : میربرگکار، سید مظفر ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به برندهمآفرینی ارزشروش تحقیق ترکیبیعملکرد برند
-
17.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندنگرش برند
-
18.
كاتب مسؤول : Sarlab، Roghayeh ؛ مؤلف : Alipour Nadinluoi، Zahra ؛ Babanzadeh، Shahin ؛
مجلة:new studies in sport management»Autumn 2020, Volume 1 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (7 صفحة - من 30 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:MarketingStrategyBrand performancesports goods
-
19.
مؤلف : Shirkhodaie، Meysam ؛ Alizadehsani، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Masomi Aghbolagh، Sepideh ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2021, Volume 2 - Number 2 (11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:Organizational innovationMarketing CapabilityBrand performanceIndustry Competitive IntensityMarket-Focused Learning
-
20.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیاعتماد مبتنی بر شناختعملکرد برنداعتماد مبتنی بر دانشاعتماد مبتنی بر عقلانیت