کلمة المفتاح گرایش به برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاهینی، وحید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 786 إلی 795 )
الکلمات المفتاحية:ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.
-
2.
مؤلف : افرند خلیل آباد، مجتبی ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ کامبیز، شاهرودی ؛ كاتب مسؤول : میربرگکار، سید مظفر ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیق ترکیبیعملکرد برندگرایش به برندهمآفرینی ارزش
-
3.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مجلة:پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیرت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات کنفرانس (20 صفحة - من 336 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیگرایش به برندمحبوبیت برند
-
4.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 336 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی محبوبیت برند گرایش به برند
-
5.
مؤلف : هلن ریجونن ؛ ساکو هیروانن ؛ گیبر ناگی ؛ تامی لوکانن ؛ میکا گابریلسون ؛ مترجم : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1394 - شماره 73 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 70 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیشرکت های کوچک و متوسطرشد کسب و کارگرایش به برندبازارهای نوظهور و توسعه یافته
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)