کلمة المفتاح محبوبیت برند / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سعادت، زهره ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1401 - شماره 15 (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیاستراتژی تمایزسطح فناوریمحبوبیت برندبورس اوراق بهادار تهرانمحبوبیتاطلاعاتپژوهشنرخ بازده داراییها
-
2.
كاتب مسؤول : دبیر، علیرضا ؛ مؤلف : نظری، شهرام ؛ رسولی، مهیار ؛ قربانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 871 إلی 889 )
الکلمات المفتاحية:محبوبیت برندخریداران محصولات ورزشینگرش به محصولات تقلبی
-
3.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مجلة:پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیرت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات کنفرانس (20 صفحة - من 336 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیگرایش به برندمحبوبیت برند
-
4.
مؤلف : میرزایی، فائزه ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (17 صفحة - من 122 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیشهرت برندکیفیت ادراکشدهجذابیت طراحیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانمحبوبیت برند
-
5.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 336 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی محبوبیت برند گرایش به برند
-
6.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ قلی پور، بهروز ؛ عباسی، حامد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندارزش ویژه برندآگاهی برندمحبوبیت برندوفادرای برند