کلمة المفتاح ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاهینی، وحید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 786 إلی 795 )
الکلمات المفتاحية:ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.