مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 1 |
-
1.
مؤلف : شاهینی، وحید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 786 إلی 795 )
الکلمات المفتاحية:ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.
-
2.
مؤلف : شاهینی، وحید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی»تابستان 1400، سال دوم - شماره 3 (14 صفحة - من 102 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:بین المللیاستراتژی های بازاریابیمتغیرهای برندسازی اصلی