پاییز و زمستان 1400 - شماره 12
-
مؤلف : حسینی، سید علی ؛ اربابی، حسین ؛ سجادی راد، هادی ؛ كاتب مسؤول : اخلاقی، محمدرضا ؛
(19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:توسعهگردشگریزیرساختتاسیساتتوزیع متوازن
-
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ نورمندی پور، وحید ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
(15 صفحة - من 21 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شهر هوشمندتحلیل کتابسنجیگردشگری هوشمندمقصد گردشگری هوشمندهتل هوشمند
-
كاتب مسؤول : آهنگران، جعفر ؛ مؤلف : شیرافکن، الهام ؛
(16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تهرانسالمندانرفتارهای فراغتیاوقات فراغت؛ اوقات فراغتکیفیت زندگی ذهنی ـ ادراکی
-
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
(21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس
-
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : شیرزادی، طاهره ؛
(18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندوفاداری به برندکروناتعطیلات کاری
-
مؤلف : امیریان، سهراب ؛
(12 صفحة - من 95 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریپایداریشهرستان پاوهابعاد گردشگری
-
مؤلف : شهرابی فراهانی، مهدیه ؛
(15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریگردشگری مذهبیبیماری کرونابازدید مجازی
-
مؤلف : کشتی دار، محمد ؛ حسینی، سید مجید ؛ قناعت، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : رحمان پور، عادل ؛
(19 صفحة - من 123 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:اوقات فراغتچالشهاالگوهای ذهنیکووید-19
-
مؤلف : دانشمند، بهناز ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
(26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:تقویت برندادامۀ حیات هتلتوسعۀ صنعت گردشگری
-
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : کربلایی مجید، ملیحه ؛ شهبازی، میثم ؛
(15 صفحة - من 169 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبرند کارفرمااحساس و اعتماد به برندهتلهای شرکت نفتجذابیت برند کارفرما
-
كاتب مسؤول : مهراسا، محمد مهدی ؛ مؤلف : هوشیار، وجیهه ؛
(15 صفحة - من 185 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:میلقصد رفتاریتصویر مقصدوابستگی مکانیعوامل درونی و شناختی
-
كاتب مسؤول : کاظم پور دهکا، پگاه ؛
(17 صفحة - من 201 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفهایﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیعملکرد بازاریابیآژانسهای گردشگردی