کلمة المفتاح Social network marketing / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Nazari Hosseinabad، Mohammad ؛ Shahroodi، Kambiz ؛ كاتب مسؤول : Haghighi، Mohammad ؛
مجلة:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 ، ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 88 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:Interpretive Structural ModelingCompetitive AdvantageSocial network marketingTravel Service Startups
-
2.
مؤلف : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، فرشته ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگویی
-
3.
كاتب مسؤول : حق بین، فریده ؛ مؤلف : منفرد، نرجس ؛
مجلة:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 28 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 29 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی شبکه اجتماعیموکبانگکوکبانگموج کرهای هالیوارمزگان فرهنگی خوراکایرانخوراکگفتمانکاربرانکنشارزشایرانی
-
4.
كاتب مسؤول : نظری، مینا ؛ مؤلف : منتظرقائم، مهدی ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 صفحة - من 12 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانی
-
5.
كاتب مسؤول : Soofian، Mohammad ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 صفحة - من 64 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)
-
6.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 ، A+ (Azad University (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
7.
مؤلف : نریمانی، ایمان ؛ صراف زاده، مریم ؛ كاتب مسؤول : زره ساز، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1400، سال یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 335 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه عمومیمشارکت کاربراناینستاگرامبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
8.
مؤلف : Serajpour، Sara ؛ Fattahi، Majid ؛ Zameni، Farshideh ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter 2021, Volume 9 - Number 22 ISC (16 صفحة - من 66 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:Customer engagementSocial network marketingconsumer behavioral intention
-
9.
مؤلف : نریمانی، ایمان ؛ صراف زاده، مریم ؛ كاتب مسؤول : زره ساز، محمد ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1399 - شماره 92 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 108 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه عمومیمشارکت کاربراناینستاگرامبازاریابی شبکههای اجتماعی