کلمة المفتاح برندینگ سازمانی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظری، مینا ؛ رسولی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : منتظرقایم، مهدی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ارتباطات»تابستان 1403 - شماره 12 (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مدلاستراتژیشبکههای اجتماعیروابط عمومیبرندینگ سازمانی
-
2.
مؤلف : نظری، مینا ؛ رسولی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : منتظر قائم، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1403- شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتروابط عمومیفناوریهای نوین ارتباطیبرندینگ سازمانی
-
3.
كاتب مسؤول : نظری، مینا ؛ مؤلف : منتظرقائم، مهدی ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 صفحة - من 12 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات راهبردی ارتباطات 1 |
مجلة علوم خبری 1 |
مجلة مطالعات رسانه های نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)