کلمة المفتاح customer perceived value / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Maghembe، Mwanamkuu ؛ كاتب مسؤول : Magasi، Chacha ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»September2024, Volume 11 - Number 122 (23 صفحة - من 1197 إلی 1219 )
الکلمات المفتاحية:customer loyaltycustomer perceived valueBrand TrustService personalizationthree-star hotels
-
2.
مؤلف : موسوی جاسمی، سیدمرتضی ؛ ایدی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1403 - شماره 48 (23 صفحة - من 30 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مشتریاقدامات مثبت سازمانیرضایت و تعهد کارکنانارزش ادراک شده مشتریکارکنانرضایتتعهدسازمانی
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
4.
مؤلف : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 192 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش
-
5.
مؤلف : انبساطی رود برده، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (15 صفحة - من 212 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکشبکه های اجتماعیبانک های خصوصیخط مشیکیفیت خدمات الکترونیکارزش ادراکﺷﺪه مشتری
-
6.
مؤلف : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش مشارکت مشتریارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
7.
مؤلف : حسینی، سید محمد کامل ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 ، A (Azad University (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشارکت مشتریارزش ادراکشده مشتریارزش مشارکت مشتریمشتریارزش طول عمر مشتریارزشبانکمشتریان
-
8.
مؤلف : Barira Mohammad Sakanau ؛ Hanen Charni ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 12 (12 صفحة - من 104 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:Affective commitmentcustomer perceived valueExtra Role PerformanceEmployee Job SatisfactionEthical Value and Altruism
-
9.
كاتب مسؤول : احمدی الوار، زهرا ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 ، B (Azad University (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری
-
10.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزشارزش ادراک شده مشتریفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)