کلمة المفتاح Utilitarian value / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حبیبی پور، نازنین ؛ كاتب مسؤول : موسوی کاشی، زهره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 ، الف (Ministry of Science/ISC (56 صفحة - من 185 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش فایدهگرایانهقصد تداوم استفادههـاهــابـا
-
2.
مؤلف : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش مشارکت مشتریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
3.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 صفحة - من 67 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعیعشق برند
-
4.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 13 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
5.
مؤلف : محمودیان، عابد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1397 - شماره 26 ، ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کفشهای ورزشیارزش فایدهگرایانهارزش لذتگرایانهقصدخریددانشجویان
-
6.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، ندا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1390 - شماره 7 (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حساسیت به قیمتارزش لذتجویانهدرگیری ذهنی مصرفکنندهگرایش به خریدهای تنوعطلبانهگرایش به خریدهای ناخواستهگرایش به خریدهای تفننیارزش مبتنی بر فایدهرضایت از خرید