کلمة المفتاح رضایت از خرید / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ شیری، قاسمعلی ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرضایت از خریدرفتار مصرف اخلاقیانگیزه های مصرف اخلاقیمشتریمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : ویسه، سید مهدی ؛ عباس پور، جعفر ؛ كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1399 - شماره 69 ISC (27 صفحة - من 131 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیمدلیابی معادلات ساختاریرضایت از خریدرفتار مصرف اخلاقیمصرفکنندگان پوشاک
-
3.
كاتب مسؤول : عباس پور، حیدر ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ شیری، قاسمعلی ؛ عباس پور، جعفر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 87 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از خریدانگیزههای مصرف اخلاقیرفتار مصرف اخلاقیمعادلات ساختاری
-
4.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، ندا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1390 - شماره 7 (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حساسیت به قیمتارزش لذتجویانهدرگیری ذهنی مصرفکنندهگرایش به خریدهای تنوعطلبانهگرایش به خریدهای ناخواستهگرایش به خریدهای تفننیارزش مبتنی بر فایدهرضایت از خرید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 2 |
بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة فرهنگ ایلام 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)