مهری بازقلعه، عاطفه/ 5 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 2 |
مجلة مطالعات مدیریت دولتی ایران 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 ، الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 87 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
2.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : مهری بازقلعه، عاطفه ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 144 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانیعملکرد سازمانیراهبرد کسبوکارشرکتهای صنعتی و تجاری
-
3.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 ، A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
4.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نیکخو، حاتم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»زمستان 1398 - شماره 6 ، ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 157 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیسرمایۀ انسانیسرمایۀ ساختاریسرمایۀ فکریسرمایۀ رابطهای
-
5.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : جعفری، مصطفی ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 73 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکارهای کوچک و متوسطرسانه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریشبکههای اجتماعیعملکرد مدیریت روابط با مشتری