بهار 1393 - شماره 1
-
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ گلابی، امیر محمد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛
(32 صفحة - من 13 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بنگاه های کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهبرندسازیمدل برندسازی کارآفرینانه
-
مؤلف : رفیعی طباطبائی، وحیده ؛ نجمی، منوچهر ؛
(30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:سنجشارزش ویژه برندتداعی برندوجهه برند
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
(26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد به برندریسک ادراک شدهاثرات کشور مبداآشنایی با برند
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
(26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
(30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
مؤلف : مکیان، سمیه سادات ؛
(36 صفحة - من 157 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبرندپیچیدگی شناختیروان شناسی سازه های شخصیتئوری جرج کلی
-
مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ مسیبی، علیرضا ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
(25 صفحة - من 193 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیقصد خریدتولید سبزبسته بندی سبزنگرش به بسته بندی سبز