کلمة المفتاح آشنایی با برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پهلوانی، الناز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1396 - شماره 32 (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد خریدآشنایی با برندتصویر کشور سازنده
-
2.
كاتب مسؤول : بابایی، یاور ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»بهار 1396 - شماره 9 (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندآشنایی با برندارزش و ریسک ادراک شدهقصد خریدتعهدخرید
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد به برندریسک ادراک شدهاثرات کشور مبداآشنایی با برند
-
4.
مؤلف : حدادی نیا، حسین ؛ شوندی، حسن ؛ شربت اوغلی، احمد ؛ سیدان، سیداسماعیل ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1390 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریبازاریابی خیرخواهانهمسئولیت اجتماعی شرکتهاآشنایی با برندبازاریابی عامالمنفعهمشارکت محصولمحصولآشناییمصرفکنندگان