کلمة المفتاح مشارکت محصول / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حدادی نیا، حسین ؛ شوندی، حسن ؛ شربت اوغلی، احمد ؛ سیدان، سیداسماعیل ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1390 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی شرکتهاآشنایی با برندبازاریابی عامالمنفعهمشارکت محصولرفتار مشتریبازاریابی خیرخواهانهمحصولآشناییمصرفکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)