مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بورس 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت اسلامی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : رحیمی مقدم، محمد ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجلة:بورس»اردیبهشت 1397 - شماره 154 (3 صفحة - من 85 إلی 87 )
-
2.
مؤلف : نوری پور، امیرحسین ؛ رحیمی مقدم، محمد ؛
مجلة:بورس»فروردین 1397 - شماره 153 (10 صفحة - من 50 إلی 59 )
-
3.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
4.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
-
6.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به گواهی حلالبرند حلال در مواد غذاییارزش ویژه برند در مواد غذاییکیفیت در عرضه محصولاتمواد غذایی حلالمحصولاتارزش ویژهمشتریتداعیبازار