کلمة المفتاح روانشناسی مصرفکننده از برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه