کلمة المفتاح برندسازی شرکتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گیلی، مهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئیبرندسازی شرکتیاخلاق محور
-
2.
مؤلف : شبان، نرگس ؛ کشاورزپور، محمد صفدر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (17 صفحة - من 4984 إلی 5000 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندمسئولیتپذیری اجتماعیروش معادلات ساختاریبرندسازی شرکتی
-
3.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ مؤلف : مهدی نسب، سمیرا ؛ ناصحی فر، وحید ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 83 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:همراه اولبرندسازی شرکتیپیشران کلیدیاپراتور موبایلمدلبرنـدشـرکتهـا