کلمة المفتاح marketing communications / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 554 إلی 576 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزفریبکاریارتباطات بازاریابیسبزشوییادعای سبز
-
2.
كاتب مسؤول : علیزاده، نادی ؛ مؤلف : توان، علی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1402 - شماره 30 (34 صفحة - من 83 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیارتباطات بازاریابیهوش بازارظرفیتهای نوآوری محصولقیمت گذاریعملکرد بینالمللی شرکتها
-
3.
مؤلف : Abash Loui Aghdam، Somayyeh ؛ Mahdieh، Omid ؛ Shakeri، Roya ؛ Habibi، Foad ؛ كاتب مسؤول : Soltanpanah، Heirsh ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2023, Volume 9 - Number 2 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 153 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:social networksTheme Analysismarketing communications
-
4.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصول
-
5.
كاتب مسؤول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ مؤلف : تهم، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد سازمانارتباطات بازاریابی
-
6.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 227 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصولبازاریابی الکترونیکیمدل بازاریابی الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
-
7.
مؤلف : باقری، هادی ؛ كاتب مسؤول : بیگلری، نسرین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریارتباطات بازاریابیصحه گذاریافراد مشهور
-
8.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : باشکوه، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 255 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریارتباطات بازاریابینظریه رفتار برنامهریزی شدهبازاریابی ویروسی با موبایلرفتارمدلمصرفکنندگان جوانپذیرش فناوری
-
9.
مؤلف : جعفری، سلمان ؛ محمدی، علی ؛ آزمون، جواد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1394 - شماره 10 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 32 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:شهرستان تبریزارتباطات بازاریابیاسپانسرینگ ورزشیشرکتهای غیر دولتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)