زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
مؤلف : دانایی فرد، حسن ؛
(5 صفحة - من -5 إلی -1 )
-
مؤلف : رضایی راد، مصطفی ؛ سعیدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : ترکمنی، داود ؛
(29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریهمدانبازارگراییعملکرد شرکتبازاریابی داخلی
-
مؤلف : بخشنده، سمیه ؛ شعبانی، اسماعیل ؛
(21 صفحة - من 31 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انسانیفن دیمتلعوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی هوش تجاریرویکرد مرور ادبیات تم محور کرسول
-
مؤلف : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛
(27 صفحة - من 53 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویامدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتال
-
كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛ مؤلف : آذر، عادل ؛ حداد، رقیه ؛
(22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاری پویاکالای فاسدشدنیمدیریت درامدتجدید موجودی
-
مؤلف : سلیمانی، الهام سادات ؛ نجفی، محمود ؛ کرمی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : امین بیدختی، علی اکبر ؛
(23 صفحة - من 103 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:الگودانشگاه فردوسی مشهدانتقال یادگیریمحیط تسهیل کننده
-
كاتب مسؤول : طهماسبی، رضا ؛ مؤلف : باباشاهی، جبار ؛ لاجوردی، نرجس سادات ؛
(20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباطاتمدیریت ارتباط با کارکنانمدیریت برنامه حمایتی کارکنانمدیریت برنامه توسعه کارکنانمدیریت برنامه شناختی کارکناندرگیرسازی کارکنان
-
كاتب مسؤول : کردناییج، اسداله ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
(29 صفحة - من 147 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:میراث برندنوستالژی برنداصالت برندتبلیغات توصیهایشفافیت برند