پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : امیری اقطاعی، رضوان ؛ تیمورپور، بابک ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بانکمزیت رقابتیمدیریت ارتباط مشتریمدیریت دانش مشتریمدل سازی ساختاری تفسیریمدلاطلاعات
-
مؤلف : پور، سمیرا ؛ خریدار، فاطمه ؛ زرگری، محبوبه ؛
(26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بانکخدماتوفاداری مشتریرضایت مندیسفارشی سازیمشتریرضایتمشتریانرضایت مشتریاعتمادوفاداریمدل
-
مؤلف : پیرو، سعید ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
(21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردمشتریان داخلینظریه مجموعه های رافبهبودسازمان
-
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ عبدی، بهنام ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ احمدی، علی محمد ؛
(28 صفحة - من 70 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیاداقتصاد یادگیرندهنایادگیری سازمانییادگیری سیاستی و ظرفیت سازمانیظرفیـت جذب و قابلیت سازمانینوآورینوآوریسیاستسیاستتوسعهتوسعه
-
مؤلف : شرافت، شاپور ؛ روشن نژاد، مژگان ؛ کریمی، اسلام ؛ قلی پور، آرین ؛
(33 صفحة - من 98 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تاثیرتاکتیک های مدیریت تاثیرمسیر حرفه ایتاکتیکحرفهایسازمانمدلموفقیت
-
مؤلف : قریب پور، مهشید ؛ عارف، معصومه ؛ لطیفی، میثم ؛
(19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:جانشین پروریبلوغ سازمانیسبک رهبریکسب وکارهای خانوادگیمدل سـازی معادلات ساختاریکسب و کارهای خانوادگیکارکنانمدیرانپژوهشسـبک هـای رهبـری مـدیران
-
مؤلف : کوشکی جهرمی، علی رضا ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ حسین پور، داود ؛ قربانی زاده، وجه الله ؛
(23 صفحة - من 150 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:انتفاعاکتشافیادگیری دوجانبهتحلیل محتواسرمایه فکریسازمانسـرمایه