کلمة المفتاح مدیریت ارتباط مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ استاد اکبری، مینا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیتئوری بازیمدیریت ارتباط مشتریرقابت استعماریکا میانگین
-
2.
مؤلف : نوربخش، سیدکامران ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1395 - شماره 29 (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:شاخص رضایت مشتریفرآیند سلسله مراتبیمدیریت ارتباط مشتریمعیار رضایت مشتری
-
3.
مؤلف : امیری اقطاعی، رضوان ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بانکمزیت رقابتیمدیریت ارتباط مشتریمدیریت دانش مشتریمدل سازی ساختاری تفسیریمدلاطلاعات