کلمة المفتاح مشتریان داخلی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محرمی، توکل ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : ایرج پور، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1400 - شماره 53 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تحقیق و توسعهپاسخگوییکارکنانمشتریان داخلیپژوهش و فناورییادگیری و نوآوری
-
2.
مؤلف : بهمئی، سمیه ؛ عنایتی، ترانه ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان داخلیکیفیّت خدمات آموزش عالیمشتریان خارجیالزامات رقابتیالزامات ساختاری
-
3.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ صیدی، محسن ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (17 صفحة - من 41 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیمشتریان داخلیادراک حمایت سازمانی و میل به ماندن
-
4.
مؤلف : پیرو، سعید ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1394 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردشاخص رضایت کارمندمشتریان داخلیرضایت
-
5.
مؤلف : پیرو، سعید ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردمشتریان داخلینظریه مجموعه های رافبهبودسازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)