کلمة المفتاح کیفیّت خدمات آموزش عالی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهمئی، سمیه ؛ عنایتی، ترانه ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان داخلیکیفیّت خدمات آموزش عالیمشتریان خارجیالزامات رقابتیالزامات ساختاری
-
2.
مؤلف : باقرزاده خواجه، مجید ؛ باقرزاده، فاطمه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1388 - شماره 8 ISC (24 صفحة - من 31 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیت خدماتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزش عالیخدماتدانشجویانآموزش عالیتبریزمرکز آموزشیمشتریان
-
3.
مؤلف : ابیلی، خدایار ؛
مجلة:مدیرساز»پاييز 1381 - شماره 11 (3 صفحة - من 2 إلی 4 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزش عالیکیفیتارزیابیمراکز آموزش عالیرقابتدانشگاههاکیفیت خدمات آموزش عالیکیفیت آموزش عالی