زمستان 1394 - شماره 28
-
مؤلف : عدلی، علیرضا ؛ سهرابی، طهمورث ؛
(21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعوامل کلیدی موفقیتتحلیل دلفی فازیمدلسازی تفسیری- ساختاری
-
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
(17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:عدالتاعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شده
-
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ صیدی، محسن ؛ نقدی، بهمن ؛
(17 صفحة - من 41 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیمشتریان داخلیادراک حمایت سازمانی و میل به ماندن
-
مؤلف : فدائی نژاد، محمداسماعیل ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ موسوی، راضیه سادات ؛
(19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریحداقل مربعات جزئیتصمیم فروشمالی رفتاری خرد
-
مؤلف : حسین زاده مقدم، محمدرضا ؛
(10 صفحة - من 79 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:فرآیندکسب و کارعملیات تجاریطرح تجاریتشریح کسب و کاردانش و فناوری اطلاعات
-
مؤلف : امیرکبیری، علیرضا ؛ صادقی، حمید ؛
(22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانیمدیریت دانشعملکرد سازمانیاداره کل تعاون استان تهران
-
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ یزدانی، ناصر ؛ مصطفایی، مرضیه ؛
(22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:پیشبرد غیر پولیهدیه تبلیغاتیلذت بخشی محصولنگرش برند ورفتار مصرف کننده