تابستان 1391 - شماره 14
-
مؤلف : مدیری، محمود ؛ محمدپور زرندی، ابراهیم ؛ انواری، مهدی ؛
(24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامینبرنامهریزی خطوط تولیدتامینکنندهفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP)برنامهریزی آرمانی(GP)
-
مؤلف : خیری، بهرام ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ باقری، محمدهادی ؛
(24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مشتریگراییفروشگراییرابطهمندی با مشتریحفظ مشتریخدمات بانککارکنان فروش
-
مؤلف : زمردیان، غلامرضا ؛ کریمی زند، مهدی ؛ رستمی، علی ؛
(26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:ریسکشرکتهای سرمایهگذاریشبکه عصبیبازدهپرتفویارزش در معرض خطرروش پارآمتریک
-
مؤلف : سرمد سعیدی، سهیل ؛ مومنی، سارا ؛
(20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکهنجار ذهنیکنترل رفتاری درک شدهتجربه خریددرک خدماتدرک ریسک تجارت الکترونیکقصد خرید الکترونیکی
-
مؤلف : حسینی، سیدمهدی ؛ جلالی، سیدمهدی ؛ سلیمانی فرد، فرشته ؛ فخاریان، میثم ؛
(25 صفحة - من 103 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:رفتار نوآورانه فردیمزایای تصویری مورد انتظارپیامدهای عملکردی مثبت مورد انتظارحمایت سازمانی درکشده از نوآوریکیفیت ارتباط با مدیرنوآوری بهعنوان الزام شغلیمحبوبیت بهعنوان نوآورینارضایتی از وضعیت موجود
-
مؤلف : ترک بیات، امیر ؛ سلوک دار، علیرضا ؛ نیک اندام مدبر، تارا ؛
(23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبی فازیصنایع لبنیمکان یابیوزندهی به عوامل جایابی
-
مؤلف : انصاری، محمداسماعیل ؛ شیروانی، علیرضا ؛ جعفری، امیرحسین ؛
(26 صفحة - من 153 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهخرید ناگهانیانگیزههای لذتجویانهویترین گردی
-
مؤلف : مومنی، ماندانا ؛ حقیقت منفرد، جلالی ؛ امینی کیا، مهدی ؛
(17 صفحة - من 179 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشتوسعه دانشاکتساب دانشارزیابی دانشاشتراک و توزیع دانش
-
مؤلف : صاحب الزمانی، محمد ؛ بوذری پور، مهسا ؛
(21 صفحة - من 197 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی استراتژیکروش دیویدتحلیل سواتSWOT (نقاط قوت ها و تهدیدها)
-
مؤلف : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
(18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
-
مؤلف : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ قاسم زاده، سمیه ؛
(23 صفحة - من 237 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندانتشار دانشتعهد برندمالکیت روانی برندمدیریت منابع انسانی برندمحورجامعهپذیری سازمانرابطهگرایی و پذیرا بودن کارمند
-
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ نادر نژاد، هدی ؛
(40 صفحة - من 261 إلی 300 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابیمصرف تجملیآرمانهای شخصینام و نشانهای تجاری (برندهای) لوکسخودروهای لوکس
-
مؤلف : اسماعیل زاده مقری، علی ؛ اسدی، ناهید ؛
(29 صفحة - من 301 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیمشتریگراییبازاریابی درونیکیفیت خدمات و بانک حکمت ایرانیان