پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : ابوالحسنی، رامین ؛ کسرایی، احمدرضا ؛
(17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدل وایزبورد
-
مؤلف : استواری، آرش ؛ آقایی، مهران ؛ محمدی، محسن ؛
(18 صفحة - من 18 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکینگرش به اطلاعاتنگرش نسبت به وبسایت
-
مؤلف : نژاد یوسفی، سمانه ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
(13 صفحة - من 36 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندمحرکهای ارزش برندمشتری محور
-
مؤلف : رجبدری، حسین ؛ خانی، ذبیحاله ؛
(21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:راهبردتمرکزتمایزرهبری هزینهدو سو توانی
-
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ تقوی، امیرعلی ؛ قاسمی، علی ؛ جعفری، سیامک ؛
(18 صفحة - من 70 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکحمایت اجتماعیرضایت مشتریانشبکه های اجتماعیتعداد دوستان شبکه های اجتماعیتعداد کاربران شبکه های اجتماعی
-
مؤلف : رنجبر، محمدحسین ؛ باقری، مهدی ؛ اسپید، مظفر ؛
(17 صفحة - من 88 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیدانشگاه آزاد اسلامیسرمایه فکری
-
مؤلف : رادفر، محمدرضا ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ علیقلی، منصوره ؛ مینویی، مهرزاد ؛ حنیفی، فرهاد ؛
(28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های فردیویژگی های شخصیتیسرمایه گذاری مخاطره پذیرمنششایستگی های فردیتجربه کارآفرین
-
مؤلف : امینی سابق، زینالعابدین ؛ ردایی، هادی ؛ ساده، احسان ؛
(25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:حکمرانی خوبرویکرد انقلابیمسئولیت اجتماعی جوانانبیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
-
مؤلف : سعیدیان، مجید ؛
(17 صفحة - من 158 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ورشکستگیخروج کسب و کارشکست کسب و کارنشانه های شکستپدیده های تشدید شده
-
مؤلف : صدرایی سینک، فاطمه ؛ بابایی، محمدرضا ؛ تابش، محمدحسین ؛
(26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاترضایت مشتریشبکه اجتماعیتجارت B2B
-
مؤلف : بهمنش، مهرانه ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛
(24 صفحة - من 201 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهرانحاکمیت شرکتیسیاست های مالیدانش مالی مدیرعامل
-
مؤلف : علمشاهی، احمد ؛ معینی، ابراهیم ؛ عاشری، فاطمه ؛
(13 صفحة - من 225 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:سازمان تجارت جهانیحقوق مالکیت فکریموافقت نامه تریپس
-
مؤلف : غلامی، مسعود ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
(16 صفحة - من 238 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:ایرانقیمتگذاریصنعت هتلداریدرآمد پایدار
-
مؤلف : قشلاقی، محسن ؛
(28 صفحة - من 254 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکارزیابی کیفیت خدماتتاپسیس فازیپست بانکسلسله مراتبی دلفی فازی
-
مؤلف : موسوی، سید نجمالدین ؛ فعلی، راضیه ؛ بوعذار، محمد ؛
(29 صفحة - من 282 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه ایارزش ادراک شدهتصویر برند
-
مؤلف : میرمحمدی صدرآبادی، محمد ؛ شاکریان، حامد ؛
(25 صفحة - من 311 إلی 335 )
الکلمات المفتاحية:سواد مالیریسک ادراک شدهدانش مالیتصمیم گیری جهت سرمایه گذاری
-
مؤلف : نظری، احسانه ؛ شادنوش، نصرتالله ؛ سهرابی، طهمورث ؛
(26 صفحة - من 336 إلی 361 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارکیفیتموازنه زمان-هزینهفشرده سازیضرب الاجلمسیربحرانیشبکهCPM
-
مؤلف : کوکبی، راضیه ؛ سلامی، علیرضا ؛ نعمتی، حمیدرضا ؛
(22 صفحة - من 362 إلی 383 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیخرید تفننیاحساس مثبتگرایش به مد
-
مؤلف : امیری، هدایت ؛ نیلی پور طباطبایی، سیداکبر ؛
(26 صفحة - من 384 إلی 409 )
الکلمات المفتاحية:آینده نگاریپویش محیطیمیک مکتحلیل اثرات متقاطع
-
مؤلف : نصراصفهانی، مهدی ؛
(21 صفحة - من 410 إلی 430 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریتجربه مشتریسرمایه گذاری مشتریموسسه اعتباری کوثر اصفهان