کلمة المفتاح رهبری هزینه / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدیان محمودی تبار، محمود ؛ جوانی، نیلوفر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (26 صفحة - من 1388 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتی پایدار زنجیره تامین نوآوری و تمایز پاسخگویی سازمانی رهبری هزینه
-
2.
مؤلف : احمدی طیفکانی، فرشته ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 900 إلی 916 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیعملکرد مالیرهبری هزینهتعاونی های توسعه روستایی
-
3.
كاتب مسؤول : تفقدی، حمیدرضا ؛ مؤلف : رمضانیان، محمدرحیم ؛ یاکیده، کیخسرو ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»بهار 1399، سال اول - شماره 1 (25 صفحة - من 35 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:تمایزرهبری هزینهراهبردهای رقابتیمسئولیت اجتماعی شرکتراهبرد رهبری هزینهپژوهشراهبرد تمایزپیوند اجتماعی
-
4.
مؤلف : رجبدری، حسین ؛ خانی، ذبیحاله ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 ، B (Azad University (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:راهبردتمرکزتمایزرهبری هزینهدو سو توانی
-
5.
مؤلف : حاجیها، زهره ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»بهار 1397 - شماره 36 ، A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 31 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیعملکردرهبری هزینهراهبرد تجاریمتمایز سازی
-
6.
مؤلف : جعفرپور، محمود ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (13 صفحة - من 79 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمزیت رقابتیتمرکزتمایزرهبری هزینهقابلیت های بازاریابی
-
7.
مؤلف : شمس الدینی، اسماعیل ؛ باقری نجف آباد، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1/2 (20 صفحة - من 14 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداستراتژی تولیدرهبری هزینهاستراتژی کسب و کارتمرکز محصولاستراتژی
-
8.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ ترهنده، فرید ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1391 - شماره 30 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تمرکزموقعيت يابیرهبری هزينهاستراتژی تمايز
-
9.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهاستراتژی تمایزاستراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیبازاراستراتژیبازاریابی
-
10.
مؤلف : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزپیشگامانراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)