کلمة المفتاح کارکنان فروش / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : توانا، گیتی ؛ مؤلف : عدالتیان شهریاری، جمشید ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 25 التصنيف C (Azad University (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:خودسازماندهیبنگاهبازاریابی داخلیکارکنان فروشفناوری فروش
-
2.
مؤلف : شمس، سلیمه ؛ حلیمی، محبوبه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1395 - شماره 3 (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمرکز کنترل درونیکارکنان فروششرکت های زنجیره ای
-
3.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:احساساتعوامل فردیخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایکارکنان فروشمحیط فروشگاه
-
4.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ باقری، محمدهادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مشتریگراییفروشگراییرابطهمندی با مشتریحفظ مشتریخدمات بانککارکنان فروش
-
5.
مترجم : طوسی، محمد علی ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1370 - شماره 15 (2 صفحة - من 38 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمدیرکامپیوترفروشمدیریتماشیندلارفرآوردههاکارکنان فروشآفرینندگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار 1 |
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)