کلمة المفتاح Kano Model / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رئیسی، الهه ؛ منصوری، علی ؛ كاتب مسؤول : پشوتنی زاده، میترا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1403، سال چهاردهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 58 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل کانوآموزش الکترونیکجهاد دانشگاهیوبکوآلماتریس تجزیه و تحلیل اهمیت - عملکرد
-
2.
مؤلف : عبدی، دنیا ؛ تنانی، محسن ؛ باقری، بهروز ؛
مجلة:سیاست های مالی و اقتصادی»بهار 1403 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 67 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیمودیان مالیاتیاداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگمدل کانو.طرح جامع مالیاتی
-
3.
كاتب مسؤول : Sibevei، Ali ؛ مؤلف : Gholamian Ghouzhdi، Simin ؛
مجلة:Systems Thinking in Practice»June 2023, Volume 2 - Issue 2 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:Fuzzy AHPK-meansKano ModelQuality requirement
-
4.
مؤلف : Jahanshahee Nezhad، Farshid ؛ Zamani Babgohari، Ali ؛ كاتب مسؤول : Taghizadeh-Yazdi، Mohammadreza ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 ، عالمي (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 116 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:Kano ModelPatient satisfactionHealth Information TechnologyAHP TechniqueQFD model
-
5.
مؤلف : حسن زاده، محمد ؛ حاصلی، داوود ؛ محرابی، نازیلا ؛ كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 361 إلی 379 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکتابخانههای عمومیرضایت مشتریمدل کانوتجزیه و تاثیر عملکرد نامتقارن
-
6.
كاتب مسؤول : Ahmadimanesh، Monireh ؛ مؤلف : Helaliyan، Mohammad Hossein ؛
مجلة:Systems Thinking in Practice»October 2022, Volume 1 - Issue 2 (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:ANPDEMATELlifestylecustomer satisfactionKano Modelmarket segmentationVALS model
-
7.
مؤلف : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 279 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
8.
كاتب مسؤول : اخوان صراف، احمدرضا ؛ مؤلف : اشتري، اميرحسين ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 1 (10 صفحة - من 120 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمدل کانوکارکنان فروشدورههای تخصصی
-
9.
مؤلف : رجب پور، مجید ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ مرادیان، محسن ؛ كاتب مسؤول : افشار کاظمی، محمدعلی ؛
مجلة:علوم و فنون نظامی»بهار 1401 - شماره 59 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 141 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای اساسینیازهای عملکردیمدل کانوبهرهوری منابع انسانینیازهای بیاثرنیازهای معکوسنیازهای انگیزشی
-
10.
مؤلف : Sholeh، M ؛ Alishahi، R ؛ كاتب مسؤول : Sadeghi، A.R ؛
مجلة:International Journal of Human Capital in Urban Management»Winter 2021 , Volume 6 - Number 21 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:Urban spaceKano ModelSoundscapeHistoric Zandieh AreaSound WalkingSound Walking, Urban Space
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (12 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)