کلمة المفتاح رضایت کاربران / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : العکار، عمادالدین ناظم عبید ؛ كاتب مسؤول : جعفرزاده کرمانی، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 64 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانکتابخانه دیجیتال آستان قدس رضویکارایی کتابخانه دیجیتال
-
2.
مؤلف : خاصه، علی اکبر ؛ سهیلی، فرامرز ؛ علایی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : مختاری، حیدر ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 215 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکتابخانه های عمومیرضایت کاربران
-
3.
مؤلف : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 279 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
4.
مؤلف : خلجی، زهرا ؛ میرسید، سعید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 28 (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه ملیکتابخانه دیجیتالرضایت کاربرانمنابع غیرکتابیتالار رقمیمنابع دیجیتالی
-
5.
مؤلف : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 206 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
6.
مؤلف : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 81 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی
-
7.
كاتب مسؤول : قانع، محمد رضا ؛ مؤلف : چالاک، مهناز ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 3 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 68 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانعضوتبادل رهبررفتارشهروند سازمانیحمایت ادراک شده سرپرستمرکز منطقه ای اطلا عرسانی علوم و فناوریرفتار شهروندی سازمانیکارکنانرضایتمندی کاربرانتبادل رهبرـ عضوتبادل رهبر ـ عضو
-
8.
مؤلف : سلیمی، ندا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 115 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیکتابخانه مرکزیوبکوالرضایت کاربراندانشگاه محقق اردبیلیلیبکوالاستاندارد ای.سی.آر.ال
-
9.
مؤلف : کریمی، بهناز ؛ كاتب مسؤول : عطایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانمزایای استفاده از سیستمپذیرش سیستماثربخشی هزینه ها
-
10.
مؤلف : شریف، عاطفه ؛ باقری، معصومه ؛ تجعفری، معصومه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 167 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه فردوسی مشهدرضایت کاربرانطرح تجمیعمرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزیالگوی سنجش رضایت مشتری کانو
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)