کلمة المفتاح رضایتمندی کاربران / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مجتبوی، سیده مریم ؛ ایزدپناه، حورا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»دی 1402 - شماره 14 (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:محیط کاریرضایتمندی کاربرانفضای اداریفضای کار اشتراکیخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک
-
2.
كاتب مسؤول : مجتبوی، سیده مریم ؛ مؤلف : قاسمی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای معماری ایران»پاییز و زمستان 1401، دوره اول - شماره 2 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهمعماری داخلیعوامل کالبدیرضایت مندی کاربرانکتابخانۀ مدیای فرانسه
-
3.
مؤلف : رجائی، بهاره ؛ قبادیان، وحید ؛ كاتب مسؤول : گلابچی، محمود ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»زمستان 1399 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه شیرازرضایتمندی کاربرانارزیابی پس از بهرهبرداریفضاهای باز پردیس
-
4.
مؤلف : نیازی، محسن ؛ میری، سمیه ؛ فرهادیان، علی ؛ كاتب مسؤول : رازقی مله، هادی ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1398 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اطلاع رسانیشبکههای اجتماعی مجازیرضایتمندی کاربرانمیزان اعتمادکاربران شبکههای اجتماعی مجازیفیسبوکمادی
-
5.
مؤلف : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 523 إلی 544 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
6.
مؤلف : معرفت، رحمان ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»زمستان 1396 - شماره 16 (12 صفحة - من 13 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مندی کاربرانخدمات اطلاعاتیکیفیت خدماتسنجش و ارزیابی
-
7.
مؤلف : رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛ كاتب مسؤول : محمدی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1396 - شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 147 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:نسخه خطیرضایتمندی کاربرانخدمتدهیکتابخانه آستان قدس رضویکتابخانهاطلاعاتکتابخانه ملی
-
8.
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 30 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:خدمات اطلاعاتیکتابخانه هانسخه های خطیرضایتمندی کاربران
-
9.
مؤلف : حسینی آبینه ئی، محمد رضا ؛ رداد، ایرج ؛
مجلة:دانش شناسی»پاییز 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:محیط رابط کاربرنرم افزارهای کتابخانهایرضایتمندی کاربرانفهرست رایانهایرضایتمندی کتابداراننرم افزار کتابخانهای سیمرغتعامل انسان - رایانه
-
10.
مؤلف : نواح، عبدالرضا ؛ مقتدایی، فاطمه ؛ فاضلی، عبدالله ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1395 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه های عمومی لرستانرضایتمندی کاربرانابزار سروپرف
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)