کلمة المفتاح ارزش ادراک شده خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 523 إلی 544 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
2.
كاتب مسؤول : فیض، دکترداود ؛ مؤلف : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 صفحة - من 311 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریان