کلمة المفتاح وفاداری کاربران / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 523 إلی 544 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
2.
مؤلف : جعفری نیا، عطیه ؛ عظیمی خبازان، فرنوش ؛ اباذری، محمدرضا ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»زمستان 1396 - شماره 13 ISC (19 صفحة - من 141 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعوفاداری کاربرانکتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
-
3.
مؤلف : مظلوم، جلال ؛ سلطانی، مرتضی ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1396 - شماره 88 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 111 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکتابخانههای عمومیرشتارزش ادراکشدهوفاداری کاربرانخدمات ارائهشده
-
4.
مؤلف : امینی، مریم ؛ پشوتنی زاده، میترا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 57 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیدانشگاه تهراندانشکده ادبیات و علوم انسانیوفاداری کاربرانخدمات کتابخانههای دانشگاهی
-
5.
مؤلف : غفاری، سعید ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1394، سال دوم - شماره 3 (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری کاربرانکتابخانههای سازمان فرهنگی هنری شهرداری قمنهادکتابخانههای عمومی