کلمة المفتاح کیفیت خدمات فناوری اطلاعات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 81 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی
-
2.
مؤلف : گلستانی زاده، محبوبه ؛ شاه طالبی، بدری ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1395 - شماره 15 (27 صفحة - من 97 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:کاراییقابلیت اطمینانانتقال پذیریایزو 9126عملیاتی بودنقابلیت نگهداریکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتقابل استفاده بودنمدلکاربران