بهار 1395 - شماره 15
-
مؤلف : نامدار زنگنه، سودابه ؛ ناصری، فروزان ؛ قهقایی، آرزو ؛
(28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیترضایت مشتریپذیرش نوآوریاپراتورهای تلفن همراهاپراتورهای تلفن همراهکاربرانخدماتکیفیت خدمات
-
مؤلف : روحانی، سعید ؛ ربیعی ساوجی، سوگل ؛
(35 صفحة - من 29 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل ارزیابیابزارهای هوش کسب وکاراطلاعاتابزارهای هوش کسب و کارسیستممدلسازمانمدیرانتصمیمگیری
-
مؤلف : مهرابی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ علی حسینی، رضا ؛
(31 صفحة - من 65 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیبلوغهوشمندیکسب وکاربلوغ هوشمندی کسب و کارهوشمندی کسب و کارمدلفناوری اطلاعات
-
مؤلف : گلستانی زاده، محبوبه ؛ شاه طالبی، بدری ؛
(27 صفحة - من 97 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:کاراییقابلیت اطمینانانتقال پذیریایزو 9126عملیاتی بودنقابلیت نگهداریکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتقابل استفاده بودنمدلکاربران
-
مؤلف : آقایی، رضا ؛ آقایی، میلاد ؛ آقایی، اصغر ؛
(24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:سیستم های اطلاعاتیدلفی فازیسیستم های اطلاعات مدیریتآزمایشگاه تصمیم گیری و ارزیابی آزمون (دیمتل) فازی. مقدمهاطلاعاتفناوری اطلاعاتسیستممدیرانشناساییسازمانعوامل موثر
-
مؤلف : مقیمی شهری، بهزاد ؛ ایازی، سیدعلی ؛
(22 صفحة - من 149 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکاراییاستراتژی صنفیتولید خلاقروش حداقل مربعات جزییکاربرد فناوری اطلاعاتصنایعنوآوری