کلمة المفتاح Patient satisfaction / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدابخش، محمد ؛ سالاری، سیدعلی ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (9 صفحة - من 374 إلی 382 )
الکلمات المفتاحية:رضایت بیمارانکیفیت دست دندانتحلیل سلسله مراتبی
-
2.
مؤلف : Jahanshahee Nezhad، Farshid ؛ Zamani Babgohari، Ali ؛ كاتب مسؤول : Taghizadeh-Yazdi، Mohammadreza ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 116 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:Kano ModelPatient satisfactionHealth Information TechnologyAHP TechniqueQFD model
-
3.
كاتب مسؤول : احمدی، منیژه ؛ مؤلف : بارانی، صمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1401 - شماره 149 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 52 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرهبری تحولآفرینرضایت بیمارانتوانمندسازی ساختاری
-
4.
مؤلف : سلیمی، رسول ؛ محمودی، لیلی ؛ مرادی، عباس ؛ گرایی، امین ؛ كاتب مسؤول : واسعی، محمد ؛
مجلة:پزشکی قانونی ایران»تابستان 1401، سال بیست و هشتم - شماره 105 (6 صفحة - من 65 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی بیمارشکایتبخش اورژانس
-
5.
مؤلف : Mahdavitaree، R ؛ Mousavi، B ؛ Fani، M ؛ كاتب مسؤول : Esmaeili، R ؛
مجلة:طب جانباز»Winter 2022,Volume14 - Number 1 ISC (6 صفحة - من 37 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:quality of lifePatient satisfactionSurvivorsSpiritual Therapiescovid-19
-
6.
كاتب مسؤول : Rashid Alismaili، Saleh Nasser ؛ مؤلف : Shanmugam، Mohana ؛ Kasim، Hairoladenan ؛ Magalingam، Pritheega ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 55 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 235 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:Patient satisfactionHospital Information SystemPatient loyalty
-
7.
كاتب مسؤول : Rashid Alismaili، Saleh Nasser ؛ مؤلف : Shanmugam، Mohana ؛ Kasim، Hairoladenan ؛ Magalingam، Pritheega ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 55 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 223 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:Patient satisfactionHospital Information SystemUTAUTPatient loyalty
-
8.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : ملول، پوریا ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 197 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:شکست خدمتاستراتژیهای بازیابی شکستصنعت سلامترضایت بیماربازیابیشکستمشتریرضایت مشتریرضایتبیمارخدمت
-
9.
مؤلف : صمدزاده، امیرحسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 51 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رضایت بیمارانوفاداری بیمارانرفتار اخلاقیکیفیت خدماتتصویر برند
-
10.
مؤلف : Dr Abhishek Sharma ؛ Dr Smita Sharma ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (9 صفحة - من 178 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:CommunicationPatient satisfactionTelemedicinePatient loyaltyTeleconsultation
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)