کلمة المفتاح شکست خدمت / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : ملول، پوریا ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 197 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:رضایت بیمارشکست خدمتاستراتژیهای بازیابی شکستصنعت سلامتبازیابیشکستمشتریرضایت مشتریرضایتبیمارخدمت
-
2.
مؤلف : فاضل دهکردی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : خلیلی نصر، آرش ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (24 صفحة - من 787 إلی 810 )
الکلمات المفتاحية:شکست خدمت ادراک عدالت از بازيابي خدمتهمآفريني ارزش كیفیت خدمات الکترونیکي رضايت