مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة دانش شناسی 4 |
مجلة علوم و فنون مدیریت اطلاعات 2 |
مجلة بازیابی دانش و نظامهای معنایی 1 |
مجلة علم سنجی کاسپین 1 |
مجلة کتابداری و اطلاع رسانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 9 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
-
1.
كاتب مسؤول : محرابی، نازیلا ؛ مؤلف : خراشادی زاده، سحر ؛ کریمیان، راحله ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 353 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:دانشهوش مصنوعیمدیریت دانشپیاده سازی مدیریت دانشکاربرد هوش مصنوعیمولفههای هوش مصنوعی
-
2.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1402 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 91 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشدانشگاه دولتیتهرانمسئلههیئتعلمیمسئلهیابی
-
3.
مؤلف : محمودی، حمیدرضا ؛ ایل بیگی، نوشین ؛ كاتب مسؤول : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1401 - شماره 100 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 161 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشممیزی دانشمولفه های ممیزی دانشدانششناساییاطلاعاتمؤلفهسازمان
-
4.
مؤلف : حسن زاده، محمد ؛ حاصلی، داوود ؛ محرابی، نازیلا ؛ كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 361 إلی 379 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکتابخانههای عمومیرضایت مشتریمدل کانوتجزیه و تاثیر عملکرد نامتقارن
-
5.
مؤلف : محرابی، نازیلا ؛ خراشادیزاده، سحر ؛ ورناصری، احمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حسینی آهنگری، سید عابدین ؛
مجلة:علم سنجی کاسپین»پاییز و زمستان 1401 - شماره 18 ISC (14 صفحة - من 86 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:دانشاعضای هیات علمیشبکه های اجتماعیاشتراک دانش
-
6.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:علم اطلاعات و دانش شناسیموانع نظریه پردازیدانشگاه های تهرانموانعنظریهدانشپژوهشنظریهپردازی
-
7.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیعملکرد کتابخانه عمومیارتباط با مشتری
-
8.
مؤلف : زندیان، فاطمه ؛ شریف، عاطفه ؛ محرابی، نازیلا ؛ ناصری، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجلة:دانش شناسی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 60 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دانشگاهیرضایتتهرانکاربرکتابدار
-
9.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»پاییز 1399 - شماره 50 التصنيف B (Azad University/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تجربهمدیریت دانشمستندسازیخراسان جنوبیکتابخانه عمومی