پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : رهباردار، فهیمه ؛ عربشاهی، معصومه ؛ بهبودی، امید ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتارهای ناشی از سردرگمیسردرگمی مصرفکنندهمصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای رفاه
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریقیمتگذاری پویاانصاف ادراکشدهویژگیهای مشتریقیمتمشتریانصافادراکخدماتمشتریان
-
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
(18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
مؤلف : عندلیب اردکانی، داود ؛ مقتدری، علی اکبر ؛
(20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریتوسعة محصول جدیدروشهای تصمیمگیری چندشاخصهتوسعة محصول سبز
-
مؤلف : میرزایی کشه، مژگان ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
(20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:قدرت برندرابطه مشتریان با برندمنطق چیرگی مشترینقشة رابطه برندمشتریمشتریانقدرتشرکتهای خودروساز ایرانینقشةنام تجاری
-
مؤلف : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
(20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
مؤلف : فلاح، محمدرضا ؛
(22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگسازی کارآفرینانهظرفیتسازی کارآفرینانهکسبوکارهای بسیار کوچکمشاغل خانگی روستاییتوانمندسازی کارآفرینانهکارآفرینیروستاییمیکروکاربهبودپژوهش
-
مؤلف : قاضی میر سعید، سید پولا ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
(22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:شنیداریبویاییچشاییمحیط فروشگاهلامسهجوّ دیداریتجربة درونفروشگاهیفروشگاهخردهفروشیمشتریمحیطمشتریانموسیقیخریدارانپژوهشحسی