کلمة المفتاح نگرش به تبلیغات / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (15 صفحة - من 377 إلی 391 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
2.
مؤلف : ساعدی نوین، سعید ؛
مجلة:علم اندیشان ایران زمین»زمستان 1401 - شماره 3 (8 صفحة - من 15 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:شناختینگرش به تبلیغاتعوامل عاطفیتبلیغات آنلاین
-
3.
مؤلف : باقری فرادنبه، صدیقه ؛ حسینی، الهه ؛ كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1401 - شماره 2 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:مزاحمتنگرش به تبلیغاترنجشتبلیغات همسانجاذبه اطلاعاتیجاذبه احساسیشفافیتتبلیغاتکاربرانپیامتبلیغـات
-
4.
كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛ مؤلف : دوستار، محمد ؛ مسعودی فر، میثم ؛ نویدی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»پاییز 1398 - شماره 56 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی عاطفیمصرفگرایینگرش به تبلیغاتفشار تبلیغاتی
-
5.
مؤلف : دوستار، محمد ؛ مسعودی فر، میثم ؛ نویدی، مهناز ؛ اکبری، محسن ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1398 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 159 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی عاطفیمصرفگرایینگرش به تبلیغاتفشار تبلیغاتی
-
6.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 207 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
7.
مؤلف : تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
8.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ امانی، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 125 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رسانهمصرف کنندهمحصولات ورزشیتبلیغات ورزشیتبلیغاتقصد خریدمشترینگرش به تبلیغاتمحصولاتارزش ادراکشدهبرازش مدلمشتریان
-
9.
مؤلف : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
10.
مؤلف : بهرامی، شهاب ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1397 - شماره 12 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندنگرش به تبلیغاتصحهگذارتوصیه خرید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (4 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)