کلمة المفتاح پدیدارشناسی پیام تبلیغاتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 207 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
2.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ روستا، احمد ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد سوم) (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهش های اخلاقی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)