کلمة المفتاح محتوای تبلیغات / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 173 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمحتوای تبلیغاتقصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
-
2.
مؤلف : شلیله، کیوان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (15 صفحة - من 521 إلی 535 )
الکلمات المفتاحية: وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮيﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻟﺒﻨﯽ ﻣﯿﻬﻦ وﻓﺎداري ﻧﮕﺮﺷﯽ ﻣﺤﺘﻮاي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
-
3.
مؤلف : تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
4.
مؤلف : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
5.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 115 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 1 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)