کلمة المفتاح درگیری با محصول / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 115 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)