زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ حقیقی، محمد ؛ خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، اسما ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهگوشی تلفن همراهترجیح خریدتبلیغات کلامیمصرفکنندهنوگراییتعدیل
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ خراسانی، ویدا ؛
(14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:رقابت جوییعملکرد فروشجوّ رقابتیمهارت فروشکاربران باجه بانکمهارتکارکنانبانک
-
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ دوکوهکی، سید جواد ؛
(14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیهوش بازارهوش رتابتیهوش رتبااطلاعاتهوشهوش رقابتیدانش
-
مؤلف : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
(14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ سلیمی فرد، خدا کرم ؛ زمانی، زینب ؛
(20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:گردشگران خارجیعالی قاپوتحلیل اهمیت-عملکردمسجد جامع اصفهانویژگیهای مکان های تاریخیگردشگرانمکاناطلاعاتعملکردویژگیهارضایترضایت گردشگران
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
(20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش
-
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ بشیری، مهدی ؛ کریمی، سمیه ؛ گوهرپاد، مهدی ؛
(18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارروش تاگوچیبازار شامپونقشههای خودسازمان دهالگوریتم میانگینبازارشبکههای عصبی مصنوعیشبکههای عصبیمشتریان
-
مؤلف : انصاری، رضا ؛ خجسته، نازنین ؛ عابدی شربیانی، علی اکبر ؛
(22 صفحة - من 143 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:سازمانیعوامل فرآیندی و کسب و کارتکنولوژیکسیستم هوشمندی کسب و کاراطلاعاتکارکنانمدیران
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
(18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
مؤلف : مرادی، محمود ؛ اکبری، محسن ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ هشیوار، رقیه ؛
(14 صفحة - من 183 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخلاقیت در تبلیغاتگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاری
-
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
(18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:TOPSIS فازیDEMATEL فازیمدیریت ارتباط با مشتری،ANPفازیمشتریمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفازیمشتریانعملکردفناوریشناساییماتریس