تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : حسنی، علی اکبر ؛
(21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاوی
-
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
(20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندنقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برند
-
كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
(21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:حضور اجتماعیحضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودههمآفرینی ارزش
-
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
(24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
مؤلف : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
(33 صفحة - من 109 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتری
-
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
(25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر