زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : ملکی، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اکوسیستمشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابیاکوسیستم بازاریابی بینالملل
-
مؤلف : زارع زاده، زهرا ؛ شفیعی، سیدعلی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
(18 صفحة - من 15 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتدرگیری ذهنیبرند لوکسدشواری فراشناختیروانی پردازش اطلاعات
-
مؤلف : بختیار نصرآبادی، حسینعلی ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ ودادهیر، ابوعلی ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پور، طهمورث ؛
(22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بیمهگذاررفتار مصرفکنندهبازخریدنظریة دادهبنیادبیمة زندگیبیمهرفتارمدلپژوهش
-
كاتب مسؤول : صفایی، ناصر ؛ مؤلف : عاطف یکتا، هما ؛
(22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتمشتریاینستاگراماعتماد اقتصادیشبکة اجتماعیدنبالکنندگان صفحات اجتماعی.مشتریانکاربرانمدیریت ارتباط با مشتریشبکة اجتماعی اینستاگراممدیریت ارتباط با مشتریان
-
مؤلف : عباس زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
(20 صفحة - من 77 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای مجازی روشهای تبلیغات اینترنتیمجتمع تجاری. تبلیغاتاطلاعاتصنعت املاک و مستغلاتمجتمعهای تجاریبازاریابیفروشفازی
-
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ لاله زار، فاطمه ؛
(18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمحصول جدیدروابط سیاسی مدیراننیاز ضمنی مشتریبازاریابی اکتشافیبازارمشتریعملکرد محصول جدیدبازاریابیاطلاعات
-
مؤلف : مجدم، کوثر ؛ محمدی، سارا ؛ كاتب مسؤول : نداف، مهدی ؛
(22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرفتارمصرفکنندهخریداینترنتیUTAUT2تبلیغات دهانبهدهان.مشتریانخرید اینترنتیUTAUTپژوهشرفتار خرید مشتریان
-
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : ادیب کیا، حدیث ؛
(14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی عصبیاحساس لذتامواج مغزی.
-
كاتب مسؤول : پارسانژاد، مجمدرضا ؛ مؤلف : خوش لهجه صدق، مجتبی ؛ گنج خانی، میلاد ؛
(20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهانبهدهانمدل PADبازیهای موبایلترجیحات بازیکنانتبلیغاتکاربرانWOMتحلیل حساسیترضایتبازدید
-
مؤلف : محمدی، بهنام ؛ طالبیان، مسعود ؛
(35 صفحة - من 171 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة مشترینظریة بازیحق نوآوریچرخة عمر مشتریحقوققیمتگوشیهای هوشمند| ,