زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : فاطمی، پانته آ ؛ حسینی، سیدمیلاد ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامنقشۀ سلسلهمراتبی ارزشنظریۀ ابزارـهدففن نردبانی
-
كاتب مسؤول : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ مؤلف : قوی هیکل، مهدی ؛ ایلانی، ریحانه ؛
(20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:خودابرازیخودنماییرفتار خرید مشتریاننیاز به منحصربهفردبودن
-
مؤلف : موسوی، سیدمحسن ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
(18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات بازاریابیخلق ارزشیادگیری ماشینکلان دادهانقلاب صنعتی چهارم
-
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
(26 صفحة - من 55 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
مؤلف : محمدزاده طاهری، هانیه ؛ حاجیها، علی ؛ روستا، احمد ؛
(18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:خدمات نوآورانهآمیختة اکتشافیبانک خون بند نافطراحی ظاهرشونده
-
مؤلف : افلاکی جوبنی، مژده ؛ زابلی، روح اله ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
(28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار خرید مشتریانتجربه زیستهجو (فضای) مراکزخریدمالها
-
كاتب مسؤول : باباشاهی، جبار ؛ مؤلف : عربی، محمد ؛ شفیعی، میثم ؛
(24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیمدل شایستگیبازاریابی دیجیتالمدیر بازاریابی دیجیتال
-
كاتب مسؤول : حقیقینسب، منیژه ؛ مؤلف : کامیابی، راضیه ؛
(22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:برندجایگاهیابیبازاریابینقشۀ ادراکی